خبرهای داغ:

رئیس جمهور فرانسه نقاب از جعلی بودن ادعای حقوق بشری غرب برداشت

هیئت رزمندگان اسلام استان قم در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر نور و رحمت، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۲۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳


به گزارش بسیج از قم، هیئت رزمندگان اسلام استان قم در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر نور و رحمت، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دست پلید استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار بار دیگر از آستین کارگزاران شیطانی مجله‌ی فرانسوی شارلی ابدو بیرون آمد تا به خیال خام خود، ساحت مبارک حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد اهانت قرار دهند.

توهین‌های بی شرمانه نشریات غربی به مقدسات اسلام، نشان دهنده کینه و عناد عمیق دشمنان قسم خورده اسلام و غرب وحشی است؛ رئیس جمهور وقیح فرانسه نیز با حمایت از این اهانت، بار دیگر نقاب از جعلی بودن ادعای حقوق بشری غرب برداشت.

بدیهی است اینگونه اقدامات سخیف و موهن نمی‌تواند روند افزایشی گرایش آزادیخواهان جهان را به دین مبین اسلام که مظهر آزادی و معنویت است متوقف نماید و نخواهد توانست خللی در اتحاد مسلمانان جهان ایجاد نماید که باعث همبستگی بیشتر نیز خواهد شد.

هیئت رزمندگان اسلام استان قم همنوا با امت شهیدپرور ایران اسلامی و دیگر ملت‌های مسلمان، اقدام نژادپرستانه و مکرر نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم را به شدت محکوم نموده و با تأسی به امام راحل (قدس سره) به سران استکبار جهانی هشدار می‌دهیم و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که اگر بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی تمام آنان از پای نخواهیم نشست.

هیئت رزمندگان اسلام استان قم

انتهای پیام/
ارسال نظرات