نسخه جدید نرم افزار همراه بانک سینا به منظور افزایش قابلیت ها و بهینه سازی فرایندها، منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۷۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک سینا، نسخه جدید همراه بانک سینا به منظور افزایش مزیت ها و ارتقاء انعطاف پذیری در ارائه خدمات نوین بانکی با گرافیک جذابتر برای گوشی های اندروید و IOS به روزرسانی شد.
از جمله مهمترین تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید می توان به امکان بازیابی و دریافت نام کاربری و رمز همراه بانک اشاره کرد که طی آن در صورتی که مشتری رمز همراه بانک خود را فراموش کرده باشد با انتخاب لینک مربوط به بازنشانی رمز در صفحه ورود به نرم افزار می تواند در خصوص بازیابی آن اقدام نماید.
همچنین در انجام عملیات انتقال وجه، امکان نمایش آخرین کارتها و سپرده هایی که مشتری به آنها انتقال وجه انجام داده است، حتی در صورت نبود آنها در لیست مخاطبین مشتری، فراهم شده و کاربر می تواند از میان آنها مقصد انتقال وجه خود را انتخاب نماید.
مشاهده آخرین تراکنش های واریز و برداشتی مخاطب خاص و مدنظر کاربر در قسمت مخاطبین، امکان ذخیره قبوض استعلام شده در بخش استعلام قبوض و به روز رسانی خودکار مبلغ قبض جهت پرداخت های بعدی و همچنین امکان تغییر رنگ نمایش کارتها از دیگر قابلیت های جدید نسخه همراه بانک سینا است.
گفتنی است در صورتی که مشتری نام کاربری همراه بانک نداشته باشد می تواند با ثبت نام از طریق وب سایت بانک نسبت به اخذ نام کاربری اقدام نماید.
نسخه جدید همراه بانک سینا از وبسایت بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل دسترس است. با نرم افزار همراه بانک سینا اقدامات متعدد بانکی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض و خرید شارژ را می توان انجام داد.

ارسال نظرات