خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

باید در راستای گسترش فرهنگ علوی، مهدوی و فاطمی تلاش کنیم.

همزمان با آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) اعضای بنیاد مهدویت کوهبنان به اتفاق رئیس دفتر امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۹۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در این دیدار حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری ضمن تبریک‌ ایام گفت:در عصر غیبت ما به عنوان شیعه منتظر وظیفه داریم همواره به یاد حضرت باشیم چرا که خود یاد حضرت به انسان امید می دهد و باعث رشد و تربیت او می شود.

وی خاطر نشان کرد: با یاد حضرت ما دنیای خودمان را اصلاح می کنیم و تلاش می کنیم تا زاد و توشه ای برای آخرت خود داشته باشیم لذا زندگی و مرگ‌ما مهدوی خواهد بود. 

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: همواره باید هدیه و صدقه برای سلامتی حضرت بدهیم نماز خواندن ، تلاوت قران و قربانی کردن برای حضرت را همواره مد نظر داشته باشیم .

وی بیان داشت: همواره سعی کنیم دعای سلامتی حضرت را بخوانیم چرا که قرائت این دعا نه تنها در شب های قدر بلکه در طول سال بسیار سفارش شده است .

حجت الاسلام جعفری افزود: باید به خود ببالیم که مردم کشور ایران اسلامی از منتظران ظهور هستند لذا همواره شاهد عنایات حضرت به کشورمان هستیم .

وی ابراز داشت: تلاش کنیم زندگی خود را با خواسته های حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) تطبیق بدهیم همواره تقوای الهی ، رعایت حقوق الهی و شرعی و...... را در زندگی رعایت کنیم .

حجت الاسلام جعفری ادامه داد:  همواره باید در پرتو‌منویات مقام‌ معظم رهبری (مد ظله العالی ) در راستای گسترش فرهنگ علوی، مهدوی و فاطمی تلاش کنیم و با خودسازی زمینه ظهور حضرت را رقم بزنیم .

 

ارسال نظرات