بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی در بیانیه ای اعلام کرد: اهانت به پیامبر اعظم(ص) این عصاره اخلاق و فضایل، اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۰۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه بیانیه بسیج حقوقدانان استان آمده است؛

«و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین / انبیاء (107)»

اهانت نشریه «شارلی ابدو» فرانسه به ساحت مقدس سراج منی، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری حضرت محمد امین(ص) دل وجدان‌های بیدار و انسان های آزاده را جریحه‌دار و پرخون کرد.

اهانت به پیامبر اعظم(ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی و همه انبیاء عظام(ع) و انسان های پاک است. این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام رحمانی است.

انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق و برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم(ص) و عصبانیت گردانندگان و حامیان این نشریه از موج گرایش به اسلام و رحمه للعالمین است. از طرفی حمایت دولت های اروپایی بخصوص فرانسه از این ماجرا حادثه تلخ بزرگی است که نمی توان آن را در حد یک حرکت جاهلانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.
این یک اقدام حساب شده از سوی نهادهایی است که از سالها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کارخود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.
اسلام دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان جهان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرت بار مقابله کنند.

بدون شک امروز نام مبارک محمد(ص) و دینش در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین نام‌ بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان حضرتش افزوده می‌شود.

چنین اهانت‌هایی بر خلاف باور منتشرکنندگان آن، موجبات بیداری و وحدت بیشتر جوامع انسانی و اسلامی شده و چیزی از ارزش های سراج منیر نمی‌تواند بکاهد و به سروده سعدی؛

شب پره گر وصل آفتاب نخواهد/ رونق بازار آفتاب نکاهد

بدینوسیله اساتید حقوق ، قضات ، وکلا و حقوق دانان بسیجی استان آذربایجان شرقی اهانت نشریه «شارلی ابدو» به ساحت قدسی پیام‌آور صلح، رحمت و اخلاق و حمایت کشورهای اروپایی بخصوص رئیس جمهور فرانسه را محکوم نموده و از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم(ص) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت دارد.
سازمان بسیج حقوق دانان  آذربایجان شرقی

ارسال نظرات