خبرهای داغ:
همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت:

بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین به صورت مجازی، همزمان با میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۶۶۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
 محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار کرد: بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی و ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان جهت حفظ کلام الله مجید برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد:طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم همزمان با آغاز هفته وحدت از ۸ آبان سالجاری آغاز و به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

درافشانی اضافه کرد:در این دوره از طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم تعداد ۷۱۵ نفر حافظ در قالب هزار و ۴۳۰ جزء داوری خواهند شد.

این مقام مسئول در خاتمه گفت:با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ و به جهت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای اولین بار این آزمون به صورت مجازی و تماس تصویری همزمان با حضور حافظان قرآن و ۳ نفر داور در رشته‌های حفظ، تجوید و صوت و لحن برگزار می‌شود.
 
1004/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها