رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

یکی از واقعیت های دوران دفاع مقدس دانش آموزان هستند

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان امروز با آگاهی و بصیرت ادامه دهندگان راه شهدا بوده و استکبار ستیزی و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۴۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه حضور دانش آموزان و نوجوانان یکی از واقعیت‌های دفاع مقدس است، گفت: حضور حماسی این قشر در جبهه های حق علیه باطل موجب گرمی و موفقیت عملیات‌ها شد و شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس به وجود آورد.

سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی با تاکید بر این مطلب که  با معرفی شهدا به نسل جدید می توان آنها را در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان آگاه کرد،  افزود: امروز قشر نوجوان و دانش آموز با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و الگو پذیری از شهدا در جنگ نرم مقابل دشمن ایستاده اند،  نوجوانان و جوانان به عنوان سربازان انقلاب  باید در برابر این جنگ مقاومت کنند و پیروز شوند.

وی بیان کرد:  امروز قشر دانش آموز میراث‌داران دانش آموزان دوران دفاع مقدس می باشند، دانش آموزانی که به جای عافیت طلبی، در صحنه جهاد حضور پیدا کردند و تا پای جان در برابر دشمن ایستادند، امروز  این دانش آموزان با علم، دانش، آگاهی و بصیرت ادامه دهندگان راه شهدا هستند، و استکبار ستیزی و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

این مسئول ادامه داد: در دوران طلائی دفاع مقدس تعداد ۴۶۵ نفر از دانش آموز استان سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که از این تعداد ۱۸۱  دانش آموز در راستای دفاع از ارزش ها  و آرمانهای انقلاب اسلامی جانشان را تقدیم نظام کردند.

سرهنگ پهلوانروی تصریح کرد: دانش آموزان سربازان جبهه فرهنگی هستند که بخش عظیمی از حماسه آفرینی‌ها  خلق شده و به یادگار مانده دفاع مقدس را مدیون شهدای دانش آموز هستیم.
ارسال نظرات