به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود و تجلیل از دانش آموزان بسیجی نخبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۵۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود، بسطام و بیارجمند، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان، ایثار و کوثر و بسیج فرهنگیان و تعدادی از فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی و نخبگان بسیجی در سالن جلسات سپاه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانسی با ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان سمنان و با حضور سردار فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان و سایر اعضا برگزار شد، بصورت نمادین حکام مسئولیت تعدادی از فرماندهان واحد‌های پیشگام اهدا و از تعدادی از نخبگان بسیجی با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این نشست با تبریک ایام ماه ربیع الاول و آغاز هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره همه شهدا بویژه ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور و بیش از ۲۰۰ شهید دانش آموز شهرستان شاهرود و شهید محمدحسین فهمیده رهبر ۱۳ ساله با اشاره به اهمیت فضای مجازی و جنگ نرم دشمن و حضور در این فضا از دانش آموزان خواست در این فضا فعال باشند.
وی تهدیدات دشمنان را در حوزه فضای مجازی بسیار اثرگذار دانست و گفت: با همه تلاش کنیم تا با همدلی و همکاری بتوانیم برنامه‌های اثرگذاری را در فضای مجازی در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان سازماندهی کنیم.
فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر هماهنگی و تعامل بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در استفاده از شبکه شاد تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها