فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

تفکیک دموکرات ها و جمهوری خواهان یک لطیفه تلخ سیاسی است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: تفکیک قائل شدن میان دموکرات ها و جمهوری خواهان یک تفکر اشتباه است و کسانی که چنین تفکری را تبلیغ می کنند هیچ هدفی جز شیطنت های سیاسی ندارند.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۵۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک اظهار داشت: انتخابات پیش روی آمریکا هیچ تاثیری به حال کشور ما ندارد و هر طیف سیاسی که در آن انتخابات رای بیاورد رویکرد مقابله آمریکا با ملت ایران تغییری نخواهد کرد.

وی افزود: تفکیک قائل شدن میان دموکرات‌ها و جمهوری خواهان یک تفکر اشتباه است و کسانی که چنین تفکری را تبلیغ می‌کنند هیچ هدفی جز شیطنت‌های سیاسی ندارند.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در ادامه گفت: ما بدترین فشار‌ها و تحریم هارا در زمان ریاست جمهوری دموکرات‌ها دیده ایم و امروز اینکه بگوئیم دموکرات‌ها دوست دار صلح و دوستی هستند یک لطیفه تلخ سیاسی است.

نخعی تصریح کرد: از دولتمردان که این روز‌ها چشم امیدشان به انتخابات پیش روی کشور آمریکا است می‌خواهیم که تمام توان خود را برای حل و فصل مشکلات با تکیه بر توان خارجی به کار گیرند.

وی تاکید کرد: پیشرفت و توسعه ایران هیچ راهکاری جز تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرکس که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رای بیاورد رویکرد جمهوری اسلامی در حمایت از مستضعفین تغییر نخواهد کرد و خوی استکباری دشمن هم در ذات آن‌ها خواهد ماند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات