جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: دانش‌آموزان بسیجی با پیروی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری می توانند در مدارس الگو قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۶۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک در جمع دانش آموزان بسیجی این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: بسیج امروز در همه اقشار جامعه حضور دارد و با تمام توان برای کمک به کشور و مردم پای کار آمده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه پا دانش آموزان هستند که آینده کشور ما را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل اول در کنار اهداف و آرمان‌های امام راحل هستند همانطور که نسل اول انقلاب، انقلاب عظیم را رقم زدند و همچنین در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کردند ونهایتا شهادت نصیبشان شد و امروز نسل سوم و چهارم با نشاط‌تر و پر شور‌تر مسیر شهدای عزیز و مسیر نسل اول انقلاب را ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: در بسیج دانش آموزی برنامه‌های مختلفی از جمله خدمت رسانی به محرومین، فعالیت‌های های تربیتی و آموزشی، فعالیت‌های تحقیقاتی متناسب با فضای دانش آموزی، بحث همفکری کنگره ملی دانش آموزی و آموزش‌های مختلف فضای تربیتی بحث طرح فاخر شهید بهنام محمدی صورت می‌گیرد که همه این‌ها موجب تعالی قشر دانش آموز می‌شود.

جهانتیغ در پایان با اشاره بر اینکه دانش آموزان بسیجی در مدارس یک الگوی آموزشی و پرورشی هستند، ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی با پیروی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری می‌توانند در مدارس الگو قرار بگیرند و فضای بسیج و فضای فرهنگ و تفکر بسبجی را در مدارس حاکم کنند و اگر مدارس ما همسو با مبانی و اهداف انقلاب شوند، بدون شک به سمت مسیر تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات