خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی، طرح مدارس اشتغال در مدارس روستایی استان با هدف توانمند سازی و ارتقاء مهارت های دانش آموزان دختر و پسر و والدین آنها اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۸۸۷۶۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان در آستانه روز بسیج دانش آموزی اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه بسیج سازندگی، در مدارس روستایی استان طرح مدارس اشتغال با هدف توانمند سازی و ارتقاء مهارت های دانش آموزان دختر و پسر و والدین آنها در روستاها اجرا می شود.

وی؛ از راه انداری اولین کارگاه بینایی سنجی قرارگاه بسیج سازندگی به منظور حمایت از سلامت دانش آموزان نیازمند در زیرکوه خبر داد و عنوان کرد: تاکنون بیش از 177 دانش آموز نخبه استان توسط بسیج شناسایی و در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند و از نظر لوازم و تجهیزات کمک درسی مورد نیاز نیز حمایت خواهند شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، با اشاره به تخصیص 6 دستگاه ویدئو پروژکتور جهت هوشمند سازی مدارس مناطق محروم با نظر آموزش و پرورش، تصریح کرد: ترویج فرهگ و گفتمان بسیج در میان اقشار مختلف جامعه مرهون و وامدار تلاش فرهنگیان مومن، متعهد و انقلابی استان است.

سردار قاسمی با اشاره به آمادگی بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای حصار کشی و برقراری امنیت فیزیکی مدارس استان در صورت تأمین مصالح توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان؛ افزود: در حال حاضر 72 گروه جهادی دانش آموزی در دوره های متوسطه ی اول و دوم فعالیت می کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها