خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان
حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: وظیفه مهم بر عهده نخبگان و علما و اندیشمندان اسلامی است تا در مورد اسلام روشنگری نمایند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۲۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

حجت الاسلام صادقی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به استمرار اهانت به مقدسات و ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) از سوی دشمنان بیان کرد: در آستانه هفته وحدت شاهد توهین به مقدسات و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توسط رئیس جمهور نابخرد فرانسه بودیم.

وی با اشاره به چرایی استمرار این اهانت ها و وجود نشانه های قرآنی و آیه قد بدت البغضاء من افواههم وماتخفی الصدورهم اکبر (ال عمران 118) گفت: حقد و کینه سران شیطان صفت غربی از اسلام به قدری بزرگ است که هر از چند گاهی قسمت کوچکی از این کینه به زبان و قلمشان جاری می شود و علت این حقد و کینه رشد روزافزون اسلام می باشد.

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: علت دیگر ترس سران کشورهای غربی از اتحاد ملل اسلامی است که اگر کشورهای اسلامی با هم متحد شوند و بر اساس مبانی دین اسلام رفتار نمایند که "ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا" و دیگر، کشورهای اسلامی مستعمره آنها نباشند و این ترس از گرایش مردم به کشورهای غربی نیز مشهود می باشد.

وی افزود: زمانی که داعش را در مقابل اسلام ناب علم می کنند و فیلم و عکس سر بریدن مظلومان توسط داعشی ها را به طور کامل در رسانه های غربی پخش می کنند برای جلوگیری از گسترش گرایش به اسلام می باشد و این توهین ها نیز از همین موضوع نشات می گیرد.

مسوول نمایندگی سپاه شهرستان تاکستان عنوان کرد: منظور این اقایان از این توهین ها خاموش کردن نور اسلام و پیامبر مکرم اسلام وائمه اطهار(ع) است. سازمان های حقوق بشری که در دست صهیونیست ها و یهودیان است همچنان که اسلام بیشترین دشمنی را از یهود دیده، هیچ موقع برعلیه ارمان های خودشان دست به قلم نمی شوند تا این اهانت ها را محکوم یا برخورد نمایند اما انچه وظیفه است این است که دولت های اسلامی از تمام ظرفیت خود بر علیه توهین کنندگان استفاده نمایند.

حجت الاسلام صادقی اضافه کرد: وظیفه دوم بر عهده نخبگان و علما و اندیشمندان اسلامی است تا در مورد اسلام روشنگری نمایند و وظیفه دیگر بر دوش سران ممالک اسلامی می باشد که اتحاد و همبستگی خود را به جهان اعلام نمایند. این از کم کاری جوامع اسلامی است که معاندین دهان به اهانت مظاهر اسلامی می گشایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها