برگزاری جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان دامغان

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان دامغان با موضوع تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۴۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان دامغان با موضوع تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با حضور پریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و جانشین سپاه ناحیه دامغان سرهنگ مدرسی و فرمانده حوزه حضرت مریم (س) و جانشین حوزه شهید فهمیده در آموزش و پرورش شهرستان دامغان برگزار گردید.
در این نشست پریمی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی عنوان داشتند که هر چند بخاطر شرایط کرونایی کار در فضای حقیقی با مشکلاتی رو برو هست، اما باید جبران این مشکلات را در فضای مجازی داشته باشیم.
سرهنگ مدرسی نیز ضمن بر شمردن بسیج دانش آموزی به عنوان پایه، اساس و بیس تشکیلات بسیج و با توجه به اهمیت هفته بسیج دانش آموزی خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این هفته شدند.
خواهر داودالموسوی نیز ضمن اعلام بیش از ۱۶ عنوان برنامه متمرکز کشور و ۶ عنوان برنامه متمرکز استانی و ۱۲ عنوان برنامه متمرکز شهرستانی در هفته بسیج دانش آموزی ا. بیان داشتند که باید دانش آموزان را با برنامه‌های فرهنگی متنوع در فضای مجازی هدایت ومدیرت نمود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار