خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اجرای طرح هرمسجد یک نانوایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۴۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، «رسول نکویان»، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول گفت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، طرح هر مسجد یک نانوایی جهت تامین نان روزانه خانواده های نیازمند در خراسان شمالی اجرایی شده است.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این طرح با مشارکت پایگاه های بسیج مساجد و خیرین از ابتدای محرم سال جاری در استان آغاز شده و تا ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد یافت.

 وی با بیان اینکه این طرح با هدف کمک به معیشت خانواده های نیازمند و کاستن بخشی از مشکلات آن ها پیش بینی شده است، اظهارکرد: در فاز اول، این طرح در نانوایی های حاشیه شهرها و در فاز بعدی، در نانوایی های روستاها اجرا می شود.

نکوئیان با بیان اینکه جهت اجرای این طرح در استان،300 نانوایی شناسایی شده است، بیان کرد: تاکنون حدود 200 واحد نانوایی در استان در این طرح مشارکت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر برخی از خانواده های نیازمند حاشیه شهرهای خراسان شمالی تحت پوشش قرار گرفته و برخی دیگر نیز در دست اقدام هستند.

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) نیز در استان، 40 واحد نانوایی اقدام به توزیع نان صلواتی به 400 خانواده نیازمند به مدت 10  روز کردند.

وی افزود: در این طرح بیش از هشت هزار نان با کمک خیرین و کمک اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه نانوایان در بجنورد توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها