خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

آغاز طرح راهداری زمستانی در استان قزوین

حق لطفی گفت‌: این طرح با حضور ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین تا پایان اسفندماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۸۸۹۴۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جواد حق لطفی در نشست هماهنگی راهداری زمستانی با معاونان و روسای ادارات تابعه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد افزود: برای انجام راهداری زمستانی و برف روبی  ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه در ۲۶ راهدارخانه استان در حال ذخیره سازی است.

 

وی اضافه کرد: از هم اکنون اقدامات مربوط به تجهیز و آماده سازی راهدارخانه‌ها و سیستم گرمایشی انجام شده و در زمان اجرای طرح راهداران با تمام توان جهت تسهیل تردد کاربران جاده ای آماده خواهند بود.

 

حق لطفی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم برای لایروبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه ‌ها از چند ماه گذشته انجام شده و تعمیر و آماده سازی ماشین آلات نیز صورت گرفته است. 

 

وی اظهار داشت: در طول اجرای طرح راهداری زمستانی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از انسداد راه‌ها خواهیم کرد و در این راستا ادارات شهرستانها هماهنگی های لازم را با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام خواهند داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: هموطنان در ایام سرد سال پیش از سفر می‌توانند برای دریافت اطلاعات وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند و در صورت سفر نیز تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار