مردم جزیره نشین هرمزاهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند
کد خبر: ۹۲۸۸۹۸۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

تجمع اعتراض‌آمیز مردم و مسوولان در پی اهانت رسانه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص)مردم جزیره نشین هرمزبا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در محل مسجد برگزار شد.
حجت السلام فتح الله بهزادی امام جمعه جزیره هرمز درحاشیه این تجمع اظهار داشت: اسلام دین اخلاق و آموزه های آن بر اساس فطرت انسانی است که پیامبر اسلام هم مبشر این آموزه ها هستند.
امام جمعه هرمز با بیان اینکه نظام سلطه، عامل فساد، کفر و زشتی های جهان است تصریح کرد: بیداری اسلامی جهان شمول شده چنانچه در بسیاری از کشورهای اروپایی، اسلام به دین دوم کشورها تبدیل شده است.
وی ادامه داد: اسلام دین صداقت، فضیلت و شریعت است و همه انسان‌ها را به خوبی دعوت می کند بنابراین دشمنان منافع خود را با رشد مسلمانان و بیداری اسلامی در خطر می‌بینند و به پیامبر اسلام و قرآن توهین می‌کنند.
حجت السلام بهزادی گفت: توهین به مقدسات مسلمانان توسط رسانه‌های خارجی و حمایت مسئولان ارشد آن کشورها از این اقدام علتی جز ضعف و ناتوانی آنها در قبال دین اسلام ندارد.
وی اضافه کرد: توهین به پیغمبر اسلام (ص) یک کار احمقانه بود و این کار توهین به آموزه های اسلامی و معارف الهی است و یک مساله شخصی نیست و مسلمانان جهان و انسان‌های آزاده این حرکت را محکوم می‌کنند.
امام جمعه هرمز گفت: اگرچه این‌گونه اهانت‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد اما کشورهای اروپایی و جبهه استکبار بدانند که با این‌گونه اقدام اهانت‌آمیز نمی‌توانند مانع نورافشانی دین اسلام در جهان شوند چراکه این وعده الهی است که جهان به تسخیر جبهه حق درخواهد آمد.
تجمع‌کنندگان در این مراسم که با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد با در دست داشتن پلاکارد و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ومرگ بر فرانسه انزجار خود را از شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.
چندی پیش یک مجله فرانسوی برای دومین به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اکرم (ص) توهین کرد که سبب جریحه دار شدن احساسات مسلمانان جهان و ایران شد.
حمایت امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه از این اقدام موهن به بهانه آزادی بیان، خشم مسلمانان را برانگیخته است.

ارسال نظرات