خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیجیان در جنگ اراده ها پیروز میدان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز بسیجیان در این دنیای آخر الزمانی با تمام دلبستگی های خود در قالب بسیج حضور پیدا کرده اند و قطعا پیروز میدان جنگ اراده ها خواهند بود.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۳۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی بیرجند در آستانه هفته بسیج دانش آموزی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و روز دانش آموز گفت: اخلاق انسان محصول عوامل مختلفی است که بخشی از آن‌ها را از وراثت کسب می‌کند، بخشی را در تعلیم و بخش دیگر را در تربیت بدست می‌آورد، این در حالی است که تاریخ و منطقه زندگی نیز بر روی آن موثر است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه می‌توان حتی اگر در دستگاه فرعونی طوری زندگی کرد که یکی از برترین زنان عالم بود، بیان کرد: اراده انسان می‌تواند بر تمام مسائل تاثیرگذار تربیت انسان فائق آید.

وی تصریح کرد: امروز بسیجیان در این دنیای آخرالزمانی با تمام دلبستگی‌های خود در قالب بسیج حضور پیدا کرده اند و میدان مبارزه‌ی جنگ اراده‌ها را ایجاد کرده‌اند و قطعاً پیروز این میدان نیز هستند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه رشد عقلی اصلی انسان از دوران نوجوانی و جوانی است، گفت: به صورت کلی نیمه پایانی عمر انسان مظاهر دوران نوجوانی و جوانی است؛ همانند دانه شب‌نما که وقتی کنار نور قرار می‌دهید نور را جذب می‌کند و در جای دیگر آن را منعکس می‌کند، انسان (نیز) هرچه در دوران نوجوانی و جوانی کسب کند در میان‌سالی و پیری آن را منعکس می‌کند.
 
آیت الله عبادی با اشاره به حدیث «اُطلُبوا العِلمَ مِنَ المَهدِ إلَى اللَّحْدِ» (از گهواره تا گور دانش بجو) از پیامبر اکرم (صلوات الله علیه)، اظهار کرد: شاید گفته شود که این حدیث از باب تاکیدی گفته شده است چرا که برای کودک داخل گهوراه که هنوز به سن کسب سواد کلاسیک نرسیده است، در صورتیکه این چنین نیست، چرا که یک نوزاد یک زبان را با تمام آرایه‌های ادبی می‌آموزد، تا زمانیکه در دوران نوجوانی تربیت کسب می‌کند، و در دوران جوانی به رشد علمی می‌رسد.

وی با بیان اینکه افرادی که در این دنیای پر از فضا‌های فاسد حقیقی و مجازی پای انقلاب و ولایت الله ایستاده اند، مصداق کسانی که در روایات آخرالزمانی تحت عنوان انسان‌های که همچون پاره‌های آهن ایستادگی می‌کنند، هستند، گفت: اینکه بخش اعظمی از جمعیت کشور ما در این صحنه‌ها حضور دارند و در برابر مشکلات اقتصادی، فرهنگی، امنیتی، اجتماعی ایستادگی می‌کنند؛ بشارت بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: چناچه این بشارت، امید بسیاری از مردم جهان که آرزوی رهایی از دست استکبار جهانی را دارند و منتظر ظهور حجت خدا بر زمین هستند را چند برابر می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها