پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفته وحدت

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ربیع ماه سرور و شادی مسلمانان و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.



نامگذاری روز‌های دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه‌های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.



خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان کردستان جلوه‌ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه‌ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌نمایند.

اینجانب میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت، رسول صلح و بیداری حضرت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را به مردم استان کردستان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
ارسال نظرات