مسئول دارلقرآن بسیج سپاه استان البرز در گفت وگو با «بسیج»؛
مسئول دارلقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) از اجرای 18 عنوان برنامه و پویش قرآنی در هفته بسیج مستضعفین در بستر فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۶۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

گلدوست در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: بیش از 45 گروه جهادی با زیر مجموعه های 7 نفر در مجموعه قرآنی سپاه استان البرز جهت مقابله با ویروس کرونا تشکیل و ثبت شده است.

 

بیش از 18 عنوان برنامه قرآنی در هفته وحدت و بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان مجموعه قرآنی در ایام دهه ولایت (عید سید قربان – عید سعید  غدیر) ۱۰۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه را به همت خیرین و نیکوکاران در مناطق محروم توزیع کردنند، افزود: بسیجیان با توجه به امر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت جوانان در مقابله با شیوع این ویروس منحوس ما با تشکیل گروهای جهادی(بالغ بر 400 جوان بسیجی و غیر بسیجی) اقدامات (توزیع ماسک، مایع ضد عفونی کننده، ضدعفونی معابر پرتردد استان، طبخ و توزیع حدود 3000 هزار پرس غذای گرم و بسته های کمک مومنانه) را همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) اجرا خواهیم کرد.

وی با تشریح اقدامات قرآنی انجام شده این موسسه در بستر فضای مجازی، تصریح کرد: جوانان به صورت خود جوش مشغول فعالیت هستند و اعضای موسسه دارالقرآن سپاه استان البرز در طول سال جاری با برگزاری پویش ها و مسابقات قرآنی در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی حضور داشتند و الحمدالله رضایت و مشارکت خوبی هم در سطح استان و نیز در کشور از این برنامه ها شاهد بودیم.

وی با اشاره به وضعیت حاد و قرمز شیوع ویروس کرونا در استان، اذعان داشت: ما با همکاری آستان قدس رضوی دو برنامه(آموزش مربیان مهد قرآن تحت عنوان مهدالرضا(ع) و اجرای مهد کودک قرآنی مجازی- طرح قرآنی بزرگسالان شباب الرضا(ع)) ویژه قرآنی در این برهه برگزار می شود.

مسئول دارلقرآن بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج مستضعفین اقدامات محرومیت زدایی با همت بیشتر در انجام می شود، خاطر نشان کرد: ان شاءالله به لطف خدا با همت بیشتر و قوی تر در عرصه خدمت به محروم وارد عمل خواهیم شد، بالغ بر 18 عنوان پویش و برنامه قرآنی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و نیز به صورت عمومی در بستر فضای مجازی در این هفته بزرگ و شاخص اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها