کد خبر: ۹۲۸۹۱۲۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پیامی، میلاد حضرت محمد (ص)  و آغاز هفته وحدت را تبریک گفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه شهرستان دیر در پیامی، میلاد حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت

متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه ها و موجب صفای قلوب است.


بی گمان، هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام و پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، در سایه دستورات پیامبر خدا (ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند.


اینجانب میلاد سراسر نور آخرین فرستاده الهی، حضرت محمد مصطفی (ص) به روایتی و آغاز هفته وحدت را خدمت همه مسلمانان بخصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان دیر تبریک عرض می نمایم.


امیدست مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر، عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند.


سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی

انتهای پیام/

ارسال نظرات