خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت: سکولاریز مرده است و اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج قدرت در جهان است و بعد از ۱۴۰۰ سال آینه مطلق جهان اسلام است که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است .
کد خبر: ۹۲۸۹۱۴۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸

حجت الاسلام والمسلمین رستگار با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و آغاز هفته وحدت میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اظهار داشت: بعد از ۱۴۰۰ سال امروز ملت ما با افتخار تفکر و اندیشه سکولاریز م و کمونیسم و غیره را شکست نابود کرده اند و پیامبر اسلام(ص)شعار لااله الله در عالم هستی برای نابودی ظلم سرداد و فرزندش امام راحل شعار نه شرقی و نه غربی را در جهان فریاد زده که اسلام برتر است و انقلاب اسلامی ایران اکنون به عنوان الگو در جهان معرفی شده است .

 

وی بابیان فروپاشی دنیای غرب و نابودی تفکرات ظالمانه آنها گفت: شاهد فروپاشی دنیای غرب هستیم و اسلام ناب محمدی در کشورهای جهان الگو پذیری شده است ، آمریکای جنایتکار در مقابل اراده الهی مردم ایران شکست خورده است و با شجاعت فرزندان انقلاب در حال مبارزه هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: الان بزرگترین تهدید برای استکباران جهانی ، انقلاب اسلامی قدرتمند ایران است و آمریکا تا کنون هیچ غلطی نتوانسته انجام بدهد و هنیشه شکست خورده ملت ایران بوده است و هواپیمای جمهوری اسلامی ایران با افتخار در سرزمین آمریکا کشور ونزوئلا نشسته ولی آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.

 

وی بااشاره به روی کار آمدن انقلابی ها بیان کرد : هر جا نیروهای انقلابی باشند کشور پیشرفت نموده چون با اراده الهی کار کرده اند و دولتی باید روی کار بیاید که هم تراز انقلاب باشد که انشاله این امر محقق خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها