خبرهای داغ:

نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس هندیجان

جانشین ناحیه سپاه هندیجان از نواختن زنگ استکبار ستیزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان هندیجان با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۴۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

سروان پاسدار جمال الدین علوی زاده پیش از ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی هندیجان در برنامه های ملی و مذهبی و مراسمات بسیج و سپاه نقش افرین هستند و حضوری حماسی و پرشور دارند.

 

وی افزود: در هفته بسیج دانش آموزی که با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و همکاری خوب اداره آموزش و پرورش و همراهی ناحیه ، برنامه ها با کیفیت خوبی در مدارس شهرستان با حضور تاثیر گذار دانش آموزان و معلمین به شایستگی انجام می گیرند.

 

وی بابیان برگزاری پدافند غیر عامل در هندیجان گفت: در ادامه برنامه های متنوع هفته بسیج دانش آموزی، یکی از اقدامات خوب و مفید برگزاری پدافند غیر عامل در مدارس و آموزش و پرورش بود که اجرایی شد.

 

سروان پاسدار جمال الدین علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : الگو پذیری نام و راه و اهداف شهدا برای دانش آموزان یک امری مهم و درس آموز است که در مدارس برای دانش آموزان انجام می گیرد که جای تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی آن را دارد.

وی با اشاره به دیدار از امام جمعه شهرستان هندیجان بیان کرد : در هفته بسیج دانش آموزی، بسیجیان دانش آموز و آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی با امام جمعه بزرگوار شهرستان هندیجان دیدار و از رهنمودهای ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی استفاده نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها