به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی:
قبور مطهر ۲ شهید گمنام بهاباد همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسوولان محلی غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۲۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه این هفته فرصتی برای ترویج فرهنگ بسیجی است، اظهار کرد: دانش آموزان زیادی در هشت سال دفاع مقدس وارد میدان نبرد شدند گرچه سن و سال آن‌ها کم بود، اما مردانه ایستادگی کردند و از ارزش‌ها و وطن خود دفاع کردند، طوری که در دفاع مقدس ۳۶ هزار نفر آن‌ها به فیض شهادت نایل آمدند.
سرهنگ پاسدار سعید دهقان با اشاره به اینکه شهید فهمیده یکی از هزاران بسیجی با ایمان و مخلصی بود که در جنگ تحمیلی وارد میدان نبرد شد و با شهادت خود درس از جان گذشتگی، ایثار و شجاعت را به همه ما آموخت، افزود: این شهید بهترین الگو برای دانش آموزان است.
وی با اشاره به نحوه شهادت این نوجوان ۱۳ ساله گفت: اقدام او و دیگر دانش‌آموز بسیجی در مبارزه با دشمن بعثی نشان از بصیرت شهدا دارد.
دهقان بیان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن هستند لذا ولایت پذیری و بصیرت افزایی دانش آموزان خنثی کننده توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.
شهرستان بهاباد در دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب کرد که از این تعداد ۴۸ نفر (۳۰ درصد) دانش آموز هستند.
ارسال نظرات