پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم به مناسبت هفته وحدت
کد خبر: ۹۲۸۹۲۳۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

 

سرهنگ پاسدار محمد سالاری با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را به مردم شریف شهرستان قشم تبریک گفت

بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه وآله وسلم) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

خدای بلند مرتبه را شاکریم که در شهرستان قشم جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پر میمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشریت حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله و سلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق(علیه السلام) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات