دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان اردبیل از آغاز یازدهمین دوره «جشنواره مردمی فیلم عمار» در استان اردبیل خبرداد و گفت: علاقمندان تا 25 آبان می توانند نسبت به ارسال اثار اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار» در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام موسی‌الرضا محسن نژاد دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان اردبیل از آغاز یازدهمین دوره این رویداد سینمایی در استان اردبیل خبرداد و گفت:  جشنواره فیلم عمار در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی»  برگزار می شود.

وی به بخش «رقابت اصلی جشنواره» اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم‌نامه و نقد،مقاله و پژوهش‌های سینمایی در  موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه ۸۸»  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
حجت الاسلام محسم نژاد به مهلت ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان تا ۲۵ آبان‌ماه‌ ۹۹ می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ammarfilm.ir/27521 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
ارسال نظرات