خبرهای داغ:

بسیجیان پایگاه عاشورا شاهرود حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند

بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود در بیانیه ای اقدام رئیس جمهور بدسابقه فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۲۸۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
بسیجیان پایگاه عاشورا شاهرود حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود در بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهور بدسابقه فرانسه در حالیست از توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام رئیس جمهور بد سابقه فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام (ص) به جز مسلمانان؛ نزد همه جهانیان محکوم است، غرب در پروژه اسلام ستیزی بار‌ها شکست خورده، و فرانسه خوب میداند تا ۲۰ سال آینده اکثریت جمعیت فرانسه از آن مسلمانان است و این اهانت‌ها شتاب دهنده به افول گریز ناپذیر تمدن غرب، و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی  است.
رئیس جمهور فرانسه  کاریکاتور توهین آموز نسبت به پیامبر حدود ۲ میلیارد مسلمان را آزادی بیان و دموکراسی میداند، اما وقتی «روژه گارودی» فیلسوف مسیحی که به اسلام گروید و در کتابش افسانه #هولوکاست را محکوم میکند، در فرانسه محاکمه میشود و اینجا خبری از آزادی نیست، گویا در غرب فقط توهین به مقدسات اسلام نامش آزادی  است.
یا وقتی در برزیل عکس همسر رئیس جمهور فرانسه را کنار عکس میمون قرار میدهند برآشفته شده و این را اهانت می‌دانند و از نظر آن‌ها اینجا آزادی نیست، چون جدای از پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی است.
ما بسیجیان پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود از همه دوستداران پیامبر مهربانی و رحمت (ص) خواستاریم با وحدت این جنایت را محکوم کرده و حداقل اجناس فرانسوی را همانند دیگر کشور‌های مسلمان مورد تحریم قرار دهند تا لحظه انتقام الهی فرا رسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار