خبرهای داغ:
در طول تاریخ کشور ایران فشارهای زیادی را از سوی دشمن متحمل شده که هم اکنون دشمن با ناامیدی از تمام نقشه های پشت سرگذاشته خود نهایتا به جنگ اقتصادی وروانی روی آورده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۰۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۱

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات گروه توپخانه ١۵خردادنیروی زمینی سپاه :حجت الاسلام والمسلمین ابطحی دراین مراسم ضمن گرامیداشت یادخاطره شهدا وامام شهدا گفت:شهدا الگوی تمام نمایی از انسانیت، ازخودگذشتگی، ایثار ولایتمداری هستند.
وی بر الگوگیری از سیره ومنش شهدا تاکید کرد وافزود:ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم وبا مطالعه وصایای شهدا در مسیر ارزش های اسلامی وانقلاب گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگوی دین مداری ومقاومت وایثار هستند اضافه کرد:این بزرگ مردان باهوشیاری وآگاهی درمسیر دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برداشتند وخون پاک خود را فدای اهل بیت کردند تا دست دشمنان را از حریم اهل بیت کوتاه کنند.

 

استاد حوزه ودانشگاه درادامه با اشاره به فشارهای جدید استکبار جهانی به ملت ایران اسلامی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تعالیم اسلام، قرآن و تکیه بر خداوند متعال، هیچگاه در بن‌بست قرار نمی‌گیرد و هیچ بن بستی برای آن وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه قدرت خداوند متعال بود که انقلاب اسلامی را پیروز کرد، گفت: بازخوانی مکتب امام خمینی (ره) یک ضرورت است، ایشان صدق الهی را باور داشتند و می‌دانستند که خداوند بر هر قدرتی قاهر است.

مسول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، ملت ایران را ولایی و خدایی دانست و با تأکید بر اینکه ملت ایران به قدرت به ظاهر پوشالی استکبار تکیه نخواهد کرد، بیان کرد: ملت ما یک ملت تعیین‌کننده است و ما می‌توانیم در دنیا و تمدن تاریخ‌ساز شویم.

وی، مقاومت را برای تاریخ‌سازی یک ضرورت دانست و گفت: جنگ اقتصادی وروانی، حربه جدیددشمن است و برای عبور از آن باید گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) باشیم.
پس ازسخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابطحی، خادمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نیزکه مجلس حضور داشتندبه اجرای برنامه پرداختند.

شهید مدافع حرم سروان پاسدار سید سجاد حسینی در سال 1362در شهر درچه اصفهان به دنیا آمد وپس از پوشیدن لباس مقدس سپاه، به جمع رزمندگان گروه توپخانه ١۵خرداداصفهان درآمد وپس از ظهور گروهک تکفیری داعش، به دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام در سوریه برخاست ودراین راه در دهم آبان ماه سال٩۴ شربت شهادت را نوشید وبه جمع همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها