مدیر بیمه نوین آذربایجان غربی گفت: هزینه های بیمارستانی تا سقف ۳۰ میلیون به بیماران کرونایی استان پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۱۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

محمد امینیان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بیمه نوین از سال 1384فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده، ولی در این استان در سال 1386 راه اندازی شده است.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون در آذربایجان غربی 9 هزار و 600 نفر از خدمات بیمه عمر بهره‌مند هستند، ادامه داد: همچنین 15 هزار نفر زیرپوشش سایر رشته‌های بیمه‌ای هستند.

وی اضافه کرد: دو باجه بیمه نوین در مهاباد و خوی وجود دارد، که مدیریت جنوب و شمال استان را برعهده گرفته‌اند، و زیرنظر مدیریت استان فعالیت می‌کنند.

مدیر بیمه نوین آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه 66 نماینده فعال در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 41 مورد در ارومیه، 12 مورد در مهاباد، 13 مورد در خوی فعالیت می‌کنند؛ در نظر داریم تعداد نمایندگی را تا پایان سال به 80 مورد برسانیم.

گسترش بیمه در استان به اشتغال‌زایی منجر می‌شود

امینیان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این بیمه در استان به اشتغال‌زایی نیز منجر شده است، به طوری که در هر نمایندگی و شعبه به طور قطع پرسنلی مشغول به فعالیت هستند، که این موضوع در اشاعه فرهنگ استفاده از خدمات بیمه در جامعه تاثیرگذار است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گسترش دامنه فعالیت‌های بیمه‌ای را برای جامعه مفید دانسته و با بیان اینکه آنها را برای خودمان رقیب تلقی نمی‌کنیم، اظهار کرد: هرچقدر ضریب نفوذ بیمه در جامعه افزایش یابد، اقشار کمتری در زمان بروز بیماری، از کارافتادگی و بلایای طبیعی دچار آسیب می‌شوند.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در ایران ضریب نفوذ بیمه نه‌تنها در مقایسه با اروپا بلکه در مقایسه با کشورهای همسایه نیز پایین است، گفت: در کشور ما ضریب نفوذ بیمه 3 درصد است، که آذربایجان غربی نیز در این حول و حوش است.

مدیر بیمه نوین آذربایجان غربی مهم‌ترین دغدغه این مجموعه را به‌روزرسانی خدمات دانست و بیان کرد: مردم علاوه بر بیمه خودرو به انواع دیگر خدمات نیاز دارند، به ویژه اینکه امروزه استفاده از بیمه خودرو در جامعه نهادینه شده است.

امینیان ضمن اشاره به اینکه حوادث و حتی آتش‌سوزی آینده را تامین کرده و بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، ادامه داد: در این صورت دارایی فرد زیرپوشش حمایت قرار می‌گیرد و داشته‌های اشخاص در مواجهه با حوادث غیرقابل پیش‌بینی ایمن می‌شود.

در آذربایجان غربی 30 هزار نفر زیرپوشش بیمه نوین هستند

وی بیان کرد: بیمه عمر گرچه سودی را عاید شرکت می‌کند ولی بهره اصلی را به بیمه‌شده می‌رساند، چرا که برای او به نوعی اندوخته به شمار می‌رود و در دوره بازنشستگی به عنوان یک تکیه‌گاه محسوب می‌شود.

امینیان ضمن اشاره به اینکه، بانک ملی طرف قرارداد ما است، گفت: در آذربایجان غربی 30 هزار نفر زیرپوشش بیمه نوین بوده و در رشته‌های مختلف اعم از مسئولیت، درمان تکمیلی، عمر، حوادث، آتش سوزی و ... خدمات دریافت می‌کنند، از این تعداد نیز 9 هزار و 500 نفر از مزایای بیمه عمر استفاده می‌کنند.

وی به بیمه درمان تکمیلی نیز اشاره کرد و بیان داشت: جراحی عمومی و تخصصی، پاراکلینیکی نوع اول و دوم و سوم، ویزیت، انواع آزمایش و ... را زیرپوشش قرار می‌دهیم، که جدیدا کرونا نیز به این فهرست اضافه شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیمه‌ها برای جلب رضایت مردم انواع خدمات در حوزه درمان به فهرست خود اضافه می‌کنند، خاطرنشان کرد: عینک، سمعک، آمبولانس بین شهری و داخل شهری و ... نیز رایگان به بیمه‌شدگان ارائه می‌‌شود.

انعقاد قرارداد آنلاین بین بیمه نوین و همه بیمارستان‌های استان

وی از انعقاد قرارداد آنلاین بین بیمه نوین و همه بیمارستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: به این طریق فرد بیمه شده نیازی ندارد، که برای دریافت معرفی‌نامه به این مجموعه مراجعه کند، بنابراین بیمه شده این شرکت در هر بیمارستانی می‌تواند با ارائه کد ملی خدمات درمانی استفاده کند، بدون اینکه مبلغی بپردازد.

وی با بیان اینکه پیرامون کرونا در چند زمینه اعم از عمر و سرمایه‌گذاری خدمات می‌دهیم، گفت: بیمه گذاران عمر از خدمات کرونایی به صورت خود به خود تا سقف 30 میلیون تومان بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول گفت: فردی که در زمان مراجعه به بیمه سالم بوده و به کرونا مبتلا نباشد از خدمات مربوط به این بیمه بهره‌مند می‌شود و لزومی ندارد که سابقه زیادی داشته باشد، بنابراین صرف اینکه بیمه نامه فرد صادر شد، می‌تواند از خدمات آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات