خبرهای داغ:

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان سرخه در محکومیت اقدام شنیع رئیس جمهور فرانسه

سپاه ناحیه شهرستان سرخه در محکومیت اسلام ستیزی مکرون رئیس جمهور فرانسه ییانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۵۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در محکومیت اسلام ستیزی مکرون رئیس جمهور فرانسه ییانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

"آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند"

انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. گناهی نابخشودنی که با سخنان «امانوئل مکرون» در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده این خشم را دو چندان کرده است.

سخنان اسلام ستیزانه اخیر رئیس‌جمهور فرانسه، سخنانی مغرضانه و مملو از وارونه‌سازی‌ها از واقعیت و تحریف دین مبین اسلام با سیاست نفرت پراکنی است.

 

مکرون به‌جای آنکه عمق فجایع و آسیب‌های حقیقی جامعه فرانسه را بشناسد و در آن تأمل کند تیر کینه خود را به سمت اسلام نشانه گرفته است و دم از مبارزه با جدایی‌خواهی اسلامی می‌زند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور‌های قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاردن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) صورت می‌پذیرد.

این بیانیه می‌افزاید: دامن زدن به اسلام هراسی توسط مکرون و طرح ادعا‌های نگین و دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل‌های فاسد و ذهن‌های فرسوده بر می‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش‌های سخیف گذشته، آزمون پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.

این بیانیه در پایان با محکومیت شدید این اقدام موهن که پروژه‌ای شکست خورده، اما شتاب دهنده به افول گریزناپذیر امریکا و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، تاکید کرده است: پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آحاد مجاهدان و فداییان پیامبر گرامی اسلام (ص) و خیل عظیم غیرتمندان دین مدار در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام، ضمن اعلام آمادگی برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) مهیای به رخ کشیدن ظرفیت‌های متراکم و قدرتمند مسلمانان برای مقابله با اسلام هراسان و جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها و مقدسات ادیان الهی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها