مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا نامگذاری هفته وحدت توسط امام امت را نشانگر اقتدار و عزت نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۷۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

 حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) این هفته را فرصتی برای تقویت اتحاد و همدلی در بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن دانست.

وی افزود: نامگذاری هفته وحدت که یادگار ارزشمند امام راحل است و نشانگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است که باید در تحقق این آرمان والا، بیش از پیش تلاش کرد.

حجت الاسلام پیغمبری اضافه کرد: مسلمانان دارای اصول، مبانی و اهداف مشترک هستند. اگر با وجود برخورداری از زیادی جمعیت و تمامی مواهب الهی، گرفتار مصیبت ها و عقب ماندگی ها شده اند، دلیل اصلی آن در عدم پایبندی عملی به این اصول و مبانی است. دلیل اصلی مشکلات در جهان اسلام، تفرقه و عدم تبعیت و پیروی از آن کانون واحد است.

وی ادامه داد: امسال همزمانی هفته وحدت با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نشانه ای و چراغ راهی است تا مسیر هدایت و سعادت بیش از پیش نمایان شود.

حجت الاسلام پیغمبری یاد آور شد: حال که استکبار جهانی برای ایجاد وقفه در سیر افول خویش دست و پا می‌زند با طراحی‌های مزدورانه حکام سرسپرده از سران کشورهای اسلامی که فاقد هیچ‌گونه مشروعیت دینی نبوده و پایه‌های حکومت ظالمانه و خائنانه‌ را سرسپردگی دشمنان اسلام قرار داده اند را در مسیر ضربه زدن و ایجاد شکاف و تفرقه در امت اسلام به کار می گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا تاکید کرد: جا دارد امت اسلام به محوری ترین دعوت یعنی بندگی خدا و چنگ زدن به ریسمان الهی با ویژگی وحدت و رحمت میان امت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، لبیکی عملی گفته و با وحدت دشمن شکن، با تضمین عظمت، عزت و اقتدار خویش، توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام بخصوص آمریکا و صهیونیسم را خنثی سازند.

ارسال نظرات