خبرهای داغ:
دانشگاه فرهنگیان قم در محکومیت هتاکی دولت فرانسه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۷۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن این بیانیه بدین شرح  است:

بسمه تعالی
پیامبر رحمت، خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه واله وسلم، همچون خورشیدی تابنک می‌درخشد و بنابر نوید پیامبران عظیم الشانی همچون حضرت موسی و حضرت عیسی علیهما السلام، در حال تبدیل شدن به آیین دلخواه جهانی است. جسارت بر ساحت مقدس هریک از انبیای الهی، جسارت بر همه انبیاست. هتاکی جریان مشکوک با هدایت اردوگاه صهیونیسم واستکبار جهانی، آن هم از کشوری که خود را مهد دموکراسی می‌داند، به کاریکاتوری مضحک می‌ماند که از سوی هر انسان با خرد و آزاد اندیش محکوم است.
جهانیان و بویژه مردم فرانسه حق دارند به پاسخ این سوال برسند که چگونه است به بهانه آزادی بیان، توهین وهتاکی به مقدسات الهی و پیامبران آزاد است، ولی نقد اندیشمندانه افسانه هلوکاست، با محرومیت‌ها و محکومیت‌های شدید همراه است؟!
این رفتار‌های نابخردانه هرچند آزار دهنده است، ولی با نیم نگاهی بر سرکوب جلیقه زردها، ماجرای وال استریت، ستیز با حجاب، خیزش‌های مردمی در سراسر اروپا وامریکا در مقابل برده داری مدرن و ظلم سیستماتیک، نوید دهنده موج ظلم ستیزی و اسلام خواهی مردمان این سر زمین‌ها است.
همگرایی همه انسان‌های آزاد اندیش وپیروان راستین ادیان الهی، به سان پتکی سهمگین بر سر بی ادبان وهتاکان خواهد بود، ضمن محکومیت مجدد هرگونه توهین به مقدسات دیگران، از دولت‌های مستقل و بویژه مسلمان، دیپلماسی فعال و پیگیری‌های حقوقی بین المللی را خواهانیم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان قم، مرکز هم اندیشی اساتید نخبگان دانشگاهی وبسیج اساتید پردیس حضرت معصومه (س)
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها