خبرهای داغ:
جانشین ولی فقیه در سپاه استان قم:

اساس دین بر مبنای استکبار ستیزی است و از ابتدای خلقت تا قیامت ادامه دارد

استکبارستیزی اسلام در برابر کفر و نفاق از بدو عالم خلقت و از صدر اسلام تا قیامت بوده و هست و فراز و فرود دارد.
کد خبر: ۹۲۸۹۳۸۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۴
حجت‌الاسلام ولی زاده جانشین ولی فقیه در سپاه استان قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری "بسیج" در قم بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بین نقل اهل سنت در تاریخ میلاد پیامبر (ص) در "دوازدهم" و نقل شیعه در "هفدهم" ربیع‌الاول، برای برقراری انسجام دو مذهب، فاصله دو تاریخ را "هفته وحدت" نامیدند.

حجت الاسلام ولی زاده اظهار نمود: اختلافاتی در روایات تاریخی، از نظر اعتقادی و عملی بین دو مذهب وجود دارد که دشمنان با شکار بعضی از خواص تندرو، در پاکستان، هندوستان و در سایر کشور‌های اسلامی در هفته‌های وحدت، ایام عاشورا و موارد دیگر به ترور عالمان برجسته شیعه و سنی، اقدام می‌نمایند، در حالی که "خدا، دین و پیامبر" ما یکی است و خداوند می‌فرماید: "واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا"

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه قم ادامه داد: استکبارستیزی اسلام در برابر کفر و نفاق و نیز مسلمین علیه کفار و منافقین، از بدو عالم خلقت  و از صدر اسلام تا قیامت بوده و هست و فراز و فرود دارد.

وی تصریح کرد: "اساس اسلام مبارزه با استکبار است" و سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است. امسال میلاد پیامبر (ص) با روز استکبارستیزی مصادف گردیده و با اتحاد، هوشیاری و انسجام دانشجویان و دانش‌آموزان، ملت‌ها، اقوام و مذاهب در ایران و سراسر گیتی نقشه‌های استکبار جهانی؛ آمریکا، اسرائیل و انگلیس را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام ولی زاده در ادامه با اشاره به تقارن هفته وحدت با یوم الله سیزده آبان و روز مبارزه با استکبار اظهار کرد: امت اسلام باید با وحدت زیر چتر پیغمبر (ص)، اسلام و قرآن، با امید به خدا رو به اجتهاد و انسجام ،و با انزجار از استکبار زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) باشند.
 
وی در پایان به تشیع لندنی با تابعیت ایرانی و عراقی اشاره نمود و گفت:این فرقه هفده الی هجده شبکه ماهواره‌ای را، راه اندازی نموده و "هفته برائت " را در مقابل "هفته وحدت" قرار دادند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار