خبرهای داغ:
در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، ائمه جمعه و سپاه شهرستان برخوار به صورت مشترک بیانیه ای صادر نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، ائمه جمعه و سپاه شهرستان برخوار در محکومیت حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله به صورت مشترک بیانیه ای صادر نموده اند. در بیانیه مشترک ائمه جمعه و سپاه شهرستان برخوار این گونه آماده است:

« يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ »

ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ، ﻭﻟﻲ ﺧﺪﺍ ﺟﺰ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﺪ ﻧﻤﻰﺧﻮﺍﻫﺪ، ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ . توبه٣٢

انبیاء الهی علیهم‌السلام خورشیدهای تابان عالم بشریّت هستند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر را در دست گرفته‌اند. دین مبین اسلام حرمتی عظیم برای یکایک ادیان ابراهیمی و انبیاء و رسولان الهی قائل است و سراسر قرآن کریم، سرشار از تکریم و تعظیم این انوار قدسی است.

هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبر أعظم صلی الله علیه و آله و سایر پیامبران الهی علیهم‌السلام به هیچ وجه قابل قبول نیست و چنین اقداماتی موجب جریحه‌دار شدن احساسات موحّدان عالَم اعم از مسلمان و مسیحی و کلیمی می‌شود.

ما این اقدامات موهِن به ارزش های اسلامی و عقاید حدود دو میلیارد مسلمان در جهان قلمداد کرده و به دولتمردان غربی گوشزد می کنیم که به صورت قاطع از این کار ها جلوگیری نمایند و در غیر این صورت، خود را در برابر خشم انقلابی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان خواهند دید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها