فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:
فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: توهین به پیامبر اسلام که نماد و الگوی عطوت و مهربانی است، یک جفای بزرگ در حق انسانیت می باشد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن ابراز تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه وحدت اظهار داشت: اسلام و کشور‌های مسلمان امروز بیشترین احساس نیاز خود به وحدت جوامع اسلا،‌ی را احساس می‌کند.

وی افزود: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای توقف نفوذ اسلام به کار بسته و با تمام توان برای مقابله با پیام حق الهی به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: کشور‌های غربی که روزی داعش و تفکرات تکفیری را به جان اسلام و مسلمین انداختند، امروز با توهین و تمسخر به دنبال خاموش کردن نور پیامبر رحمت هستند.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در ادامه گفت: توهین به پیامبر اسلام که نماد و الگوی عطوت و مهربانی است، یک جفای بزرگ در حق انسانیت می‌باشد و مسیر انسان‌ها را از کلام حق الهی و نور رسول الله دور می‌کند.

نخعی تاکید کرد: هراس و ترس دنیای غرب از نفوذ کلام نورانی پیامبر اسلام دلیل توهین بی شرمانه آنان به پیامبر می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز که ما در دهه وحدت قرار داریم برای مقابله با دنیای استکبار نیاز مبرم به وحدت جوامع اسلامی ذیل تفکر ناب رسول الله داریم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات