همزمان با هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای شهرستان ابهر با حضور مسئولین این شهرستان+تصاویر

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛ یادواره شهدای ابهر با حضور مسئولین در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۸۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای شهرستان ابهر با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر رحیمی؛ امام جمعه شهرستان ابهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته وحدت گفت:یکی از مهمترین ارکان بسیج وجود دانش آموزان بسیجی است چرا که اینان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان این سرزمین در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری امام راحل (ره) است که با خون و ارزش‌های برگرفته از تفکر بسیجی خود تاریخ شگرفی در دفتر تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و ما نیز با همکار و همدلی و مشارکت با یکدیگر باید در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم و ایران اسلامی را در برابر خطرات و آسیب‌ها بیمه کنیم.

گفتنی است قرائت بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی، تجلیل از مادر بزرگوار شهید رضا سلیمانی ابهری، امضای طومار پویش آمریکای جنایتکار باید از بین برود توسط مقامات و دانش آموزان، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهدا، اهدای مدال افتخار شهید سلیمانی به دانش آموزان توسط فرمانده حوزه شهید سمیه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات