خبرهای داغ:
یکی از مصادیق اسلام ناب، مطالبه گری اجتماعی، ظلم ستیزی و احقاق حق مستضعفین/سخن امام راحل(ره)در خصوص بسیج مدرسه عشق: هنر در مدرسه عشق نمایانگر نکات اقتصادی،اجتماعی ،سیاسی است . هنر صیقل دهنده اسلام ناب است
کد خبر: ۹۲۸۹۵۲۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

به گزاذش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ،علیرضا عسگری‌زاده در نشست صمیمانه با اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان فلاورجان با اشاره به سخن امام راحل مبنی اینکه بسیج مدرسه عشق است اظهار داشت: هنر در مدرسه عشق نمایانگر نکات مبهم اقتصادی، اجتماعی ، سیاسی و حتی نظامی هست . هنر صیقل دهنده اسلام ناب است ‌ .

وی افزود : یکی از مصادیق اسلام ناب، مطالبه گری اجتماعی، ظلم ستیزی و احقاق حق مستضعفین است ولی ما در این عرصه از ظرفیت هنر به طور شایسته استفاده نکردیم.

عسگری زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مصداق آیه ۱۰۵ سوره ملک و انبیا نیز هست گفت: هدف از تشکیل بسیج ایجاد یک حکومت جهانی است ولی ما هنوز هم به اون نقطه نرسیدیم. لذا شما هنرمندان باید شهرستان خود را طبق سخن آقا یک حکومت جهانی در نظر بگیرید و فعالیت خود را آغاز کنید زیراکه فلاورجان از نظر فضای کاری، فراگیری و استمرار یکی از شهرستان های نمونه استان است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خطاب به روسای یازده گروه هنری شهرستان بیان کرد: ان شالله با همکاری خیرین و ناحیه مقاومت بسیج هنرمندانی را در این شرایط بحرانی شیوع کووید ۱۹ کسب و کارشان دچار مشکل گردیده شناسایی و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه با حفظ شان آنان را یاری کنید.

در ادامه هریک از هنرمندان گزارش مختصری از فعالیت های خود ارائه سپس به بیان مشکلات خود پرداخته و پیشنهادات و انتقادات خود را نیز مطرح کردند .

گفتنی است ادبیات داستانی، شعر، انجمن خوشنویسی، فیلم، هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی، هنرهای قومی(انیمیشن) ، هنرهای آئینی(شبیه خوانی) ، سرود و نواهای انقلابی ، عکاسی ، نمایش(تئاتر) یازده گروه هنری شهرستان فلاورجان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها