خبرهای داغ:
رسول مظاهری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
شعار امسال «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار رُحَماءُ بَینَهُم» است؛ برگزاری مراسم امسال با شرایط ویژه است و امسال راهپیمایی در هیچ جای استان نداریم و تجمع محدود و مراسم نمادین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۲۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 13 آبان با اشاره میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) و آغاز هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی است؛ مناسبت های آبان مناسبت هایی بوده که برای تقویت انقلاب اسلامی و بصیریت مردم تئاثیرگذار است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پیامبری اسلام (ص) الگوی «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار رُحَماءُ بَینَهُم» است و امسال تقارن هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) با 13 آبان باعث تقویت بخشیدن به این شعار است.

وی افزود: امروز استبکار جهانی برای بی توجهی از اسلامی خواهی مردم، به اسلام به توهین می کند و جسارت به ساحت پیامبر اعظم(ص) منحصر به امروز نیست و در زمان حیات ایشان هم انجام می شد؛ نتیجه تلاش دشمنان، پیشرفت اسلام در سراسر جهان بود.

احمدی با توضیح اینکه تاریخ را که بررسی کنیم آنجایی که خواستند چراغ اسلام را خاموش کنند همان نقطه باعث تقویت اسلام و توجهه مردم به شعارهای اسلام شد، بیان کرد: امروز موج گرایش به اسلام با توجه به این توهین های اخیر گسترش پیدا می کند؛ 13 آبان جلوه ای از انقلاب است و انقلاب ما جلو ای از حرکت پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به تبعید حضرت امام (ره)، خاطر نشان کرد: اگر به تبعید حضرت امام به پردازیم متوجه می شویم رژیم منحوس پهلوی نتوانست انتقادها را تحمل کند و امام راحل را تبعید کرد؛ ایشان ذلت ملت ایران را تسلیت گفتند و جلوی اجرای قانون ذلیلانه کاپیتولاسیون را گرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) از عموم مردم در خواست کردند که این رفتار ذلیانه را نپذیرند و به این دلیل تبعید شدند؛ طبق اسناد، یکی اعضای سفارت آمریکا اذعان می کند که اینقدری که محمدرضا به فکر منافع آمریکا بود به فکر منافع مردم ایران نبود و امام راحل در مقابل این جریان ایستاد.

وی تصریح کرد: سال 57 چند تن از دانش آموزان که در حمایت از مردم و انقلاب شعار می دادند با گلوله مستقیم به شهادت رسیدند و محمدرضا پس از این بحث گفت که من پیام انقلاب شما را دریافت کردم.

احمدی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در سال 58، بیان کرد: سال 58 دانشجویان خط امام (ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و حضرت امام خمینی (ره) در این رابطه فرمودند که رژیم وابسته نبود شد اما شد اما پشتوانه سیاسی آن ها فعال بودند که با این تسخیر انقلاب دوم انجام شد.

وی تأکید کرد: بزرگداشت 13 آبان بزرگداشت امام راحل است؛ حرکت رهبر کبیر انقلاب حرکت دائمی است و این حرکت مبتنی بر دستورات الهی بود و طبق فرمایشات امام راحل دشمنان مکر و دشمنی خود را انجام می دهند که نباید از آن غافل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: امسال 13 آبان را در حالی برگزاری می کنیم با جشن های میلاد حضرت محمد مقارن است و اولین سالی است که حاج قاسم در بین ما نیست و جنایت های آمریکا به اوج خود رسیده است.

وی با توضیح اینکه یکی از اساسی ترین کارهای ما در 13 آبان تعیین و بصیرت افزایی و استفاده از ظرفیت های متعدد برای بیان چرایی انقاقات 13 است، اظهار کرد: شعار امسال «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار رُحَماءُ بَینَهُم» است؛ برگزاری مراسم امسال با شرایط ویژه است و  امسال راهپیمایی در هیچ جای استان نداریم و تجمع محدود و مراسم نمادین برگزار می شود.

احمدی افزود: سیاسیت ما تبعیت از ستاد ملی و استان کرونا است، مکاتبات را نجام دادیم و تاکنون مخالفتی برای برگزاری برنامه ها نشده است؛ در 45 شهر استان برنامه های امسال برگزار می شود، سلامت محور بودن و فاصله گذاری اجتماعی و توجه به عدم اجتماع متراکم در دستور کار برنامه های امسال است.

وی اضافه کرد: شب میلاد پیامبر اکرم(ص) نور افشانی در سطح شهرها در ساعت 8 شب انجام می شود و همچنین راهپیمایی امسال به صورت محدود در اصفهان برگزار می شود.

در حال تکمیل خبر....

ارسال نظرات
پر بیننده ها