قاسم پور از اعمال محدودیت‌های کرونایی بعلت شرایط قرمز در خلیل آباد خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس به معنای تعطیل شدن آموزش نیست و آموزش و پرورش و والدین باید اهتمام ویژه‌ای در آموزش مجازی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابراهیم قاسم پور  در نشست فوق العاده ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا که در سالن اجتماعات بهداشت و درمان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه براساس اعلام دبیرخانه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، محدودیت‌هایی جدید کرونایی از امروز در شهرستان خلیل آباد اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: بصورت جدی از بخش‌های مختلف شهرستان بازدید و با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را جهت پیشگیری از کرونا رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

قاسم پور با تاکید بر اینکه این محدودیت‌ها با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا ایجاد و اعمال می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان در شرایط حساس و قرمز قرار دارد، مردم به ویژه اصناف شهرستان، پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده مداوم از ماسک را در اجتماعات و بازار و محل‌های کسب و کار رعایت و همکاری لازم داشته باشند.

وی همچنین از تعطیلی مدارس شهرستان خلیل آباد تا مدت یک هفته خبر داد و اذعان کرد: تعطیلی مدارس به معنای تعطیل شدن آموزش نیست و آموزش و پرورش و والدین باید اهتمام ویژه‌ای در آموزش مجازی با استفاده از شبکه شاد داشته باشند و تنها حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس ممنوع می‌شود.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه از عموم مردمی که در پایان دهه صفر همکاری خوبی با ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتند تقدیر و تشکر دارم، عنوان کرد: متاسفانه بیمارستان‌ها وضعیت خوبی در تعداد بستری‌ها ندارند و لازم است که مردم رعایت بیشتری نسبت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط شهرستان این محدودیت‌ها قابل تمدید خواهد بود، اذعان کرد: بر مبنای تصمیمات این ستاد محدودیت‌هایی برای مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، تئاتر، موزه، باغ موزه ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی، مساجد، مصلی ها، کافه، قهوه خانه، چایخانه‌ها بدون عرضه مواد دخانی، باغ وحش، شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه اعمال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها