مسئول بسیج دانش آموزی سیریک:

مهمترین برنامه ی این هفته بصیرت افزایی و معرفی الگوی شایسته برای نوجوانان بسیجی است

مسئول بسیج دانش آموزی سیریک گفت، مهمترین برنامه ی این هفته، بصیرت افزایی و معرفی الگوی شایسته برای نوجوانان بسیجی است
کد خبر: ۹۲۸۹۵۸۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان سیریک گفت:مهمترین برنامه ی این هفته بصیرت افزایی و معرفی الگوی شایسته برای نوجوانان بسیجی است.

پاسداریونس زارعی عنوان کرد، بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی برای دانش آموزان بسیجی در نظرگرفته ایم که مهمترین آنان، دیداردانش آموزان بسیجی باامام جمعه شهرستان،دیداربا خانواده معظم شهیددانش آموزعلی نمردی ازشهدای دفاع مقدس،غبارروبی مزاراین شهیدگرانقدر،حضوردانش آموزان درنمازجمعه و ویژه برنامه های فرهنگی وبصیرتی است.

زارعی اظهار داشت، هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی است که از طریق برگزاری برنامه های فرهنگی وبصیرتی الگوهای مناسب شخصیتی و سبک زندگی دینی و استفاده مناسب ازدوران نوجوانی به خصوص استفاده درست وبه جا از فضای مجازی و آسیب های دوران نوجوانی را به این نوجوانان عزیز در این سن تشریح و روشنگری کنیم.

مسئول بسیج دانش آموزی سیریک اضافه کرد، با توجه به این که در هفته وحدت و میلادبا برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) قرار داریم در برنامه های مختلف از شیوه وسبک زندگی عرفانی و معنوی پیامبراسلام وسیره ی زندگانی پیامبرخاتم به عنوان بهترین الگو برای بشریت جهت آشنایی ومطالعه بسیجیان دانش اموز استفاده می کنیم. 

ارسال نظرات