رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: هنرمندان اردبیلی رویدادهای فرهنگی و هنری را در فضای مجازی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۲۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

رویدادهای فرهنگی و هنری را در فضای مجازی برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  امیر رجبی اظهار داشت: هنردمندان اردبیلی در محکومیت اظهارات توهین‌آمیز رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام(ص) و همچنین به‌مناسبت میلاد پیامبر اعظم رویدادهای فرهنگی و هنری در  فضای مجازی برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه پویش «پیامبرم را دوست دارم» و «رحمت للعالمین» از جمله این برنامه‌ها است، افزود: به‌مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص)، نمایشگاه مجازی پوستر وحدت، نمایشگاه آثار هنری با مضمون پیامبر(ص)، بیست و چهارمین شب شعر و موسیقی با حضور هنرمندان موسیقی آیینی، عاشیقی و شعرای استانی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: همچنین برگزاری ورک‌شاپ هنرمندان تجسمی در رشته‌های کاریکاتور، خوشنویسی و طراحی پوستر با مضمون پیامبر اعظم(ص) و تولید آثار هنری توسط هنرمندان و نشر آن در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم(ص) در قالب پویش «پیامبرم را دوست دارم» و «رحمت للعالمین» در استان اردبیل است.

رجبی تصریح کرد: در مقابل موج اسلام گرایی، موج اسلام هراسی در دنیا به راه افتاد و دشمنان اسلام تلاش کردند تا با بوجود آوردن جریان‌های تکفیری و وهابیت، چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: اهانت‌های متعدد دشمنان به پیامبر اسلام(ص) به این دلیل است که آن‌ها از تفکر اسلام ناب محمدی در هراس هستند.

ارسال نظرات