در بیانیه کانون بسیج اساتید خوی در محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) آمده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۳۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کانون بسیج اساتید خوی در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی، بیانیه صادر کرده است، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 فکیف إذا جئْنا منْ کلّ أمة بشهید وجئنا بك على هؤلاء شهیداً (نساء/41) حال آنها چگونه است آن روزى که از هر امتى، شاهد و گواهى (بر اعمالشان) مى‌آوریم، و تو را نیز بر آنان گواه خواهیم آورد؟!

متأسفانه این روزها شاهد توهین‌های سخیف و مکرر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر خدا (ص) هستیم، که در واقع حکایت از یک جریان رذیلانه صهیونیستی از پشت پرده آن دارد.

سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی سالیانی است که از سوی سران کشورهای اروپایی در دستور کار قرار گرفته است و اینکه عالی‌ترین مقام سیاسی کشوری مانند فرانسه، برای چندمین بار و به بهانه دفاع از آزادی بیان، اقدام به این توهین می‌نماید، ناشی از ترس دولت لیبرال فرانسه از قوت گرفتن مسلمانان و جمعیت آنان در این کشور و دیگر کشورهای اروپایی است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که پیامبر خاتم محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) پیامبر رحمت، صلح و مهربانی و نمونه روشن و والای آزادی و معنویت انسان است و قرآن کریم نیز کتاب حکمت و عدالت است و این سخنان زشت قلوب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را به درد آورده و لازم است که همه آزادی‌خواهان جهان با این سیاست زشت مقابله کنند.

بسیج اساتید خوی، هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم کرده و ضمن هشدار به مسبّبان این اقدام توهین آمیز، به آن‌ها یادآور می‌شود که مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این توهین آشکار مانند همیشه با صلابت خواهند ایستاد و هرگز دشمنی‌ سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمانان را به بهانه‌های واهی چون آزادی بیان فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات