مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه بندرعباس به مناسبت هفته وحدت پیام تبریک صادر نمودند.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۴۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

باران رحمت الهی شروع به باریدن کرد و زمین تشنه را سیراب ساخت، پیامبری آمد و پیامی با صلح و دوستی نوید مودت و مهربانی شد وکویر جهل و تعصب به بوستان مِهر و تفکر تبدیل کرد .
امروز آوای «اشهد ان محمد رسول الله»، ملودی وحدت و همدلی است و مسلمانان صلح‌خواهی و جهانی پر از مهرورزی و اخلاق را با عشق به پیامبر فریاد میزنند .
هفته وحدت، اقتدار و استقلال مسلمین و گسترش اسلام خواهی است، هفته‌ای که به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی هفته‌وحدت نامیده شده است، تکرار و تقویت مکرر یک اندیشه و خط فکری است .
هفته وحدت پیام‌آور این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با دست اتحاد و یکپارچگی و همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنی بیگانگان را می‌گیرند و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم(ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ می‌کنند و در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را خواهند پیمائید.
این ایام فرخنده را به همه مسلمانان و علی‌الخصوص  خانواده  معزز شاهد و ایثارگر،  بسیجیان  عزیزکه همواره اسوه همدلی و وحدت‌اند، تبریک و شادباش می‌گویم و صمیمانه آرزومندم تا در سایه مهر و مهربانی وآیین پاک محمدی در کنار دیگر سرافراز وپیروز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسی خالصی

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه  سپاه بندرعباس

ارسال نظرات