سپاه شهرستان کوهبنان ،در پیامی فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز را به طلایه داران عرصه علم ودانش تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۵۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ 

سپاه شهرستان کوهبنان ،در پیامی فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز را به طلایه داران عرصه علم ودانش تبریک گفت: متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور گردید که 

بسیج دانش‌آموزی می‌تواند نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب داشته باشد.

۸ آبان ماه، روز شهادت محمد حسین فهمیده، نوجوانی ۱۳ ساله بود که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، به همین منظورر این روز به عنوان روز نوجوان و (بسیج دانش آموزی) نامگذاری شده است.

 

شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته‌ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست، چرا که حماسه سازی‌های فهمیده و دیگر فهمیده‌های این میهن اسلامی، ارزش‌های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد.

 

امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید فهمیده در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی و دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

سپاه شهرستان کوهبنان؛ با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج دانش آموزی با شعار:دانش آموز انقلابی،مقاومت،استکبارستیز محضر گرانقدر همه ی سربازان پر افتخار بسیج به ویژه دانش آموزان فهیم و بصیر در سنگر مقدس تعلیم و تربیت آرزوی سرافرازی و پایداری دائمی را در رکاب با کفایت ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و مسیر ارزشمند لاله های آسمانی تحت توجهات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) مسئلت دارد.

 

 

ارسال نظرات