خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین

آئین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری

حجت الاسلام مجیدی گفت: آئین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در حال برگزاری است و با توجه به پیشینه استان در خوشنویسی، قزوین بعنوان برگزار کننده مسابقات خط در این جشنواره انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۲۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مسوولان اوقاف کشور و استان ها، آئین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت رسول الله(ص) و هفته وحدت و محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر مهربانی بیان کرد: اقدام شرمانه رییس جمهور فرانسه چیزی جز بیان زبونی تفکر غرب در ستیز با دین آسمانی اسلام نیست.

وی گفت: آئین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در حال برگزاری است و با توجه به پیشینه تاریخی استان در بحث خوشنویسی، استان قزوین بعنوان برگزار کننده مسابقات خط در این جشنواره انتخاب شد.

با اشاره به اینکه قزوین بعنوان برگزار کننده مسابقات خوشنویسی در هفتمین جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری است گفت: یکی از نشانه های شناسایی حرکت والای انسانی خط می باشد.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: خط، سابقه طولانی در طول تاریخ بشر دارد و در واقع جزیی از هویت ملت ها و اقوام شده و می توان گفت از جهت ماندگاری و تمدن ساز بودن، مانند وقف می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: حال ما می خواهیم در این جشنواره این دو مولفه را با هم ادغام نماییم که ماندگاری این هنر انسانی را دوچندان می کند و در همین راستا باید مفاهیمی نگارش شود که همه حوزه های وقف و انفاق را در برگیرد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه اعضا انجمن خوشنویسان استان قزوین هریک به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار