خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان با سالروز ۱۳ آبان در پشت بام و حیاط منازل بجنورد همزمان با سراسر کشور طنین انداز می شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۵۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، گفت: هشتم آبان سال 1359 سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی است.

 

فرمانده سپاه بجنورد اظهارکرد: هشتم آبان، به‌عنوان روز نوجوان و بسیج دانش ‏آموزی نام گرفته تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان کوچک، به‌عنوان سرمشقی مناسب به هم‌سالانش مطرح و راهش ادامه یابد.

 

وی به 13 آبان ماه آخرین روز از هفته بسیج دانش آموزی که روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است اشاره کرد و افزود: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی ثبت شد.

 

الهی راد تصریح کرد: اولین واقعه در روز 13 آبان 1343 رقم خورد که مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را دستگیر و به ترکیه تبعید و دومین واقعه در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راهپیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، آنان را به خاک و خون کشید.

 

وی خاطرنشان کرد: سومین واقعه در روز 13 آبان 1358 توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام رقم خورد که لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

 

فرمانده سپاه بجنورد به ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با 13 آبان ماه امسال اشاره و کرد و گفت: امسال علاوه بر وقایع مطرح شده، انتخابات ریاست جمهوری آمریکای جنایت کار نیز در این روز واقع شده که به امید خداوند متعال و منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در دیدار با دانش آموزان در سال 1397، "آمریکا رو به افول است ... اینها محکومند به اینکه ساقط بشوند، محکومند به اینکه افول کنند واز صحنه‌ی قدرت جهانی زایل بشوند".

 

وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شرایط ویژه کرونایی پرداخت و اظهار کرد : شیوع موج سوم ویروس منحوس کرونا ، برنامه های هفته بسیج دانش آموزی را مانند دیگر برنامه ها و فعالیت ها تحت تاثیر گذاشته و برنامه های این هفته در قالب پویش های دانش اموزی مانند " آمریکا باید از بین برود" ، " امضاء طومار مجازی و محکوم نمودن جنایات و تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی آن"  در فضای مجازی، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری در فضای مجازی در گروه های دانش آموزی ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی به صورت ویدئو کنفرانس ، مسابقه نقاشی در واحدهای بسیج دانش آموزی مدارس در فضای مجازی برگزار می شود.

 

الهی راد در ادامه از اجرای 16 عنوان برنامه محوری طی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان بجنورد خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا بصورت اجرای آبروی محله در فضای باز محله و کوچه، آذین بندی و فضاسازی مدارس توسط واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با تعداد محدود دانش آموزان و مسئولین شهرستانی در روز یکشنبه (11 آبان) در کنار گلزار شهدای شهرستان بجنورد، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق با موضوعاتی پیرامون دانش آموز انقلابی، نسل سلیمانی و استکبار ستیزی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از اجرای محوری و همزمان سردادن شعار"مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور و شهرستان بجنورد از پشت بام و حیاط منازل خبرداد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمالا عدم برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه، همزمان با این روز مردم ولایت مدار و دانش آموزان در قالب پویش "همه با هم مرگ بر آمریکا " به صورت همزمان در سراسر کشور و شهرستان بجنورد شعار اصلی و محوری "مرگ بر آمریکا " را از پشت بام و حیاط منازل و محله ها سر داده و با طوفان ارسال این تصاویردر فضای مجازی راهپیمایی عظیم و متفاوتی را مانند راهپیمایی روز قدس به معرض جهانیان نشان خواهیم داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها