رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز:

مرگ و میر کرونا در درگز رکورد زد

سلیمی گفت: در روز‌های گذشته هر دو روز یک نفر در شهرستان درگز بر اثر کرونا فوت می‌کرد که با افزایش چشمگیر این آمار در حال حاضر دو نفر در یک روز در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۵۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در حالی که در روز‌های گذشته طبق اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز، هر ۲ روز یک نفر در این شهرستان بر اثر کرونا فوت می‌کردند، این آمار افزایش چشمگیری داشته و در حال حاضر تا لحظه نگارش این خبر، ۲ نفر در یک روز در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

حمیدرضا سلیمی رییس شبکه بهداشت و درمان درگز با اعلام این خبر گفت: متاسفانه علیرغم هشدار‌های فراوان در خصوص بیماری کرونا، همچنان شاهد عدم رعایت نکات بهداشتی توسط برخی از مردم هستیم و نتیجه آن افزایش آمار مبتلایان و در نتیجه افزایش مرگ و میر حاصل از این بیماری است.

وی با اشاره به فوت همشهریان درگزی در اثر کرونا گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های شهرستان درگز در اثر کرونا به ۴۵ نفر افزایش یافته و هر روز به این تعداد افزوده می‌شود.

رییس شبکه بهداشت درگز خاطرنشان کرد: به زودی در جلسه شورای تامین شهرستان حساسیت موضوع را مطرح و به جمع بندی مناسبی خواهیم رسید.

امیدواریم مسئولین شهرستان درگز این موضوع را جدی گرفته و تا دیر نشده است تدابیری همچون محدودیت‌های سال گذشته را برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در سطح شهرستان اعمال کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها