خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
نماینده ولی‌فقیه در کاشان:

مبارزه با ویروس کرونا نیازمند یک جنبش عمومی است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن هشدار انتشار شایعات توسط عناصر معاند در خصوص کرونا گفت: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند یک جنبش عمومی است.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۶۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در جمع برخی از فعالان جهادی کاشانی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نمونه واقعی از شخصیتی است که به این موضوع اهتمام ورزیده و در عمل نشان دادند.

وی ضمن اشاره به تعطیلی جلسات مهم رهبر معظم انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: این موضوع حجت را بر همگان تمام می‌کند و لازم است آحاد مردم نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ورزند تا به تأسی از رهبر معظم انقلاب شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن تاکید بر تمکین نسبت به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایشات خود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستور پیگیری این مهم به صورت محله محور و مسجد محور را دادند که باید به سرعت عملیاتی شود.

وی ضمن اشاره به وجود پتانسیل‌های مردمی گفت: باید در راستای آموزش و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه یک جنبش عمومی ایجاد شود و بسیج می‌تواند آموزش‌ها را بر اساس محله به محله ارائه دهد ما در برابر وظایف خود مسئول هستیم و باید به صورت عملیاتی این موضوع محقق شود.

سلیمانی ضمن اشاره به روند فرسایشی کرونا و تلفات و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس منحوس تصریح کرد: نباید کرونا را شوخی گرفت عناصر ضد انقلاب و معاند همواره به دنبال شیوع دروغ و شایعات هستند و به دروغ منکر کرونا می‌شوند در حالی که این پدیده شوم گریبانگیر مردم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار