خبرهای داغ:
در بیانیه پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه غدیر تبریز آمده است
پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاع غدیر تبریز با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت 13 آبان، عنوان کردند: ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی در دنیاست.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۷۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در بیانیه بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله 13آبان آمده است؛         
 
                بسم الله الرحمن الرحیم
 یوم الله 13 آبان، یادآور رخدادهای مهم و تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به کشور ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم فاسد پهلوی درسال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان و انقلابی پیرو خط امام در سال 1358 است.
 در این روز بزرگ، که از سوی مجلس شورای اسلامی به عنوان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) نامگذاری شده است؛ مردان و زنان خداجو و وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی هرسال در چنین روزی با الهام از آموزه های ضد استکباری عاشورا و با تاسی به شعار هیهات مناالذله و با فریاد مرگ بر آمریکا اوج، بیزاری و نفرت خود را نسبت به سیاست های ضد انسانی و خوی استکباری شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس به نمایش می گذارند تا دنیا بداند، ملت آزاده ایران اسلامی، هراسی از مبارزه با ایادی ظلم و هم پیمانانش ندارد. 
فریاد رسای مرگ بر آمریکا در مراسمات عظیم یوم الله 13 آبان، همه ساله پاسخ کوبنده ای به سخنرانی ها و تهدیدات سخیفانه و گستاخانه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکاعلیه ایران بزرگ خواهد بود. این سخنان، بیش از آنکه نشانگر قدرت و جسارت سردمداران این کشور باشد، نشان دهنده عمق عداوت و کینه توزی استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی، گسترش بیداری جهان اسلام و نگرانی از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در سراسر جهان است. ملت آگاه و با بصیرت ایران از فرصت طلایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بهره برده و برای ایجاد وحدت و انسجام بیشتر، مشت های گره شده خود، بر این یگانگی و وحدت خواهند افزود.
امروز آمریکا از قدرت ایران اسلامی عصبانی است، چراکه توانسته است به عنوان پرچم دار مبارزه  با استکبار جهانی در برابر دست درازی های دول جنایتکار در منطقه بایستد و همواره با پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، امید و حیات دوباره به مسلمانان و مظلومان جهان ببخشد. 
 کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه ویژه غدیر تبریز، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان و دانشجویان انقلابی پیرو خط امام خمینی(ره)، هم پیمان با آحاد مردم آگاه، انقلابی و همیشه در صحنه، به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با بصیرت و بسیجیان ایثارگر و رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس و مدافعان حریم آل الله و پاسداران سبز پوش حریم علوی، با حضور آگاهانه حماسی و عاشورایی علیه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار، که مصداق تام استکبار است، بار دیگر فریاد رسای هیهات مناالذله حسینی را به گوش وجدان های آگاه، آزادی خواه و حقیقت طلب جهان خواهد رساند.
 ما گوش به فرمان رهبر سازش ناپذیر خود ،حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، در برابر نظام سلطه خواهیم ایستاد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها