پیام تسلیت

پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان به مناسبت درگذشت مادرشهید محمد رضایی

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان با صدور پیامی در گذشت مادربزرگوارشهیدسرافرازمحمد رضایی سرداری را تسلیت گفتند. 
کد خبر: ۹۲۸۹۸۴۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ پساوندفرمانده و حجت الاسلام بیاضی پور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان با صدور پیامی در گذشت اُمُّ الشهید حاجیه فاطمه کرمی والده
آزاده وجانباز قطع نخاع شهید محمد رضایی سرداری وهمسر مرحوم جانباز حاج عباس رضایی را تسلیت گفتند.  
متن این پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
《انالله و انا الیه راجعون》
درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه فاطمه کرمی والده شهید آزاده وجانباز قطع نخاع شهید محمد رضایی سرداری از دلاوران دوران دفاع مقدس شهرستان رفسنجان، موجب تاثر و تألم شد.
مادران مؤمنه شهدا که عزیز‌ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان مصیبت وارده را به خانواده محترم کرمی و رضایی تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار