خبرهای داغ:
اخبار پلیس در 11آبان/

کشف 3 تن و 507 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی 3 تن و 507 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۴۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ "ناصر فرشید" اظهار داشت: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبي طی یک هفته گذشته 3 تن و 507 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 131 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که 23 هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است؛ افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 82 قاچاقچی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ فرشید با اشاره به دستگیری 65 سارق طی هفته روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 123 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

 

سرهنگ فرشید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته 248 خودرو و 163 موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

تریلی حامل نیم تن مرفین در خراسان جنوبی توقیف شد

 فرمانده انتظامي استان از کشف 567 کیلوگرم مرفین در بازرسی از یک تریلی کشنده در شهرستان "نهبندان" خبر داد.

 

 سرهنگ"ناصر فرشید" گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور"نهبندان به بیرجند" به یک تریلی کشنده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسي از خودرو 567 كيلوگرم مرفین كه به طرز ماهرانه اي در خودرو جاساز شده بود كشف و در این رابطه راننده خودرو را دستگیر كردند که متهم دستگیر شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و روانه زندان شد.

 

سرهنگ فرشید بر مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله مراتب را با شماره تلفن و یا پیامک 110 به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

غرق شدن پسر پچه 6 ساله در استخر آب کشاورزی در"قاین"

جانشین انتظامي"قاین" از غرق شدن یک پسر بچه 6 ساله در استخر آب چاه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ"جواد بلوکیان" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مامورین جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

سرهنگ"بلوکیان" گفت: پدر متوفی در خصوص اين حادثه دردناك اظهار داشت: فرزندم به همراه پدر بزرگش به محل زمین های کشاورزی رفته بود، متوجه عدم حضور او می گردد که پس از جستجوی اطراف متوجه می شود، فرزندم  بنا به دلایل نامعلومی به داخل آب رفته و به علت عمق زیاد آن غرق شده است.

 

اين مقام انتظامي افزود: جسد اين پسر پچه 6 ساله بعد از غرق شدن، به مرکز درمانی منتقل داده شد، اما تلاش ها براي احياي او بي نتيجه بود و متاسفانه جانش را از دست داد.

 

جانشین انتظامی قاین از تمامی شهروندان درخواست کرد در هنگام حضور در مناطق ممنوعه مانند رودخانه های عمیق و سدها و استخرهای ذخیره آب که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، کودکان خود را تنها رها نکنند و از رفتن به این مناطق پرهیز نمایند.

 

کشف بیش از 100  کیلو گرم حشیش در "سربیشه"

فرمانده انتظامي استان از انهدام باند قاچاقچیان مواد مخدر و كشف بیش از 100 كيلوگرم حشيش در شهرستان"سربيشه" خبر داد.

 

سرهنگ"ناصر فرشيد" با اعلام این خبر، اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان سربيشه با دریافت اطلاعاتي مطلع شدند سوداگران مرگ قصد دارند محموله ای از مواد افيوني را به شهرهاي مركزي كشور منتقل کنند كه بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران انتظامي شهرستان سربيشه هنگام گشت زني در محورهاي فرعي اين شهرستان 2 سواري پژو حامل مواد مخدر را شناسايي و در يك عمليات ضربتي خودروهاي قاچاقچيان مواد را متوقف و بازرسی كردند.

 

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسي از یکی از خودروها 100 كيلو و 350 گرم حشيش کشف و خودروی دیگر را که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد، توقیف كردند.

 

فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي با اشاره به دستگیری 4 متهم و توقیف 2 خودرو، تأکید کرد: اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه است و از شهروندان درخواست مي شود هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي 110 با پليس درميان بگذارند.

منبع: پايگاه خبري پليس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار