فرمانده سپاه ناحیه بینالود:

نگرش انقلابی- جهادی در مدارس به برکت وجود بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه بینالود گفت: نگرش انقلابی- جهادی در مدارس و آموزش و پرورش به برکت وجود بسیج دانش آموزی است.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۸۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم دیدار و نشست صمیمی فرمانده واحدان دانش آموزی شهرستان طرقبه شاندیز با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در محل ناحیه بسیج بینالود برگزار شد.

در ابتدای این نشست پاسدار عمار قندری، فرمانده بسیج دانش آموزی برادر شهرستان بینالود و خواهر پاسدار داودی مسئول بسیج دانش آموزی خواهر این شهرستان گزارشی از فعالیت‌ها و زحمات بسیج دانش آموزی در طی یک سال گذشته ارائه نموده و در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بحث و بررسی راهکار‌های تقویت بسیج و مواجه بهتر با چالش‌های روبرو در بسیج دانش آموزی پرداختند.

در ادامه سرهنگ دوم پاسدار روح اله پسندیده فرمانده سپاه ناحیه بینالود ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان بسیجی عنوان نمود: نگرش انقلابی- جهادی در مدارس و آموزش و پرورش به برکت وجود بسیج دانش آموزی و زحمات آن است.

وی افزود: اینکه دانش آموز نوجوان بسیجی در سن ۱۳ سالگی با بستن نارنجک بخودو با نهایت شجاعت و ایثار در مقابل تانک دشمن ایستادگی نموده و آن را متوقف و منفجر می‌نماید نشان از هدف والا و نگرش عمیقی دارد که نسبت به شرایط زمان خود دارد، زیرا در نگرش انقلابی و جهادی شکست و بن بست معنا ندارد.

پسندیده تصریح کرد: اکنون نیز جنگ انقلاب اسلامی با دشمن و استکبار تمام نشده و فقط نوع و میدان آن تغییر نموده و اساسا تا دنیا بوده، هست و خواهد بود جنگ بین حق و باطل پایانی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود خاطرنشان نمود: در نسل امروز دانش آموزان ما هم کم نیستند افرادی که با تاسی و الگو قرار دادن این دانش آموز شهید (حسین فهمیده) در میدان‌های نبرد با دشمن به یاری انقلاب شتافته و در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع و مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی، اردو‌های جهادی و سازندگی بسیج، کمک‌های موئمنانه و دستگیری از نیازمندان و... بطور مداوم در تلاش هستند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست به منظور قدردانی از زحمات فرمانده واحدان بسیج دانش آموزی شهرستان و به رسم یادبود هدایایی توسط فرمانده سپاه ناحیه بینالود به ایشان تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار